20110110

Aku dan suami ~

aku rasa sekarang kan, blog aku macam tak menyengat langsung.
hangit gila, arhhh tapi apa aku peduli.
tapi ada orang peduli, kalau tak sebab dia memang sampai lobam aku tk menaip.
boleh dikatakan, hari - hari aku pegang laptop.
kalau rajin sikit, aku cocok pendrive, kalau lagi rajin aku cocok broadband.
well, sebenarnya bukan takde cerita.
banyak doh cerita, hari - hari aku sibuk, hari - hari balik malam, penat.


hari ni aku bawak adik aku buat I/C kat jalan reko.
buat KWSP untuk aku, buka acc Bank Rakyat utk abg sedara aku.
ehhh chopp. aku rasa dia cousin aku kot. ehh tah (tibe2 confuse)
jap abah aku adik mak dia, dia anak acik aku, jadi??? yela kot cousin -.-


HEYYY SAPALAH YANG SURUH AKU MENULIS CERITA NI?
TIBA- TIBA KONPIUS FAKTA KELUARGA -.-


eh dah menyimpang. pastu balik petang.
petang pulak keluar gi putrajaya, buat I/C aku pulak.
I/C aku bengkok doh. aku terbagi but aku masa tgh lepak kat library.
cam hape tah, segan doh kat mamat KWSP, minah MayBank.
tapi rasa cool sebab dorang kena buat semua manual HAHA


pastu petang tadi (semua kejadian dari pagi sampai ke petang),
aku gerak CAREFOUR AMPANG hantar dokumen kerja.
pastu pergi jemput anak balik tusyen dengan suami aku kat Cheras.
lepastu anak aku mengadu lapar, jadi kitorang pergi KFC.
melayang duit aku 20 henget.
tapi lepas suami aku pujuk pujuk ,baru aku okay.
manjanyaa aku.


kitorang balik dalam 9 lebih, otw balik anak aku membuto sambil berdengkur.
nasib baik tak ganggu confrence aku dgn suami.
9.30 kitorang sampai rumah.
suami aku pun mintak helemet motor pastu dia blah dengan beca.
helmet tu untuk keselematan dia kata.
aku layankan jelah sebab dia nampak kacak dengan helemet tu.
pastu aku masuk rumah sambung main need for speed.


dan sekarang aku tengah mengarang untuk .. itu yang aku tak tau.


okey dah. dah cukup cerita hari ni.


boleh tidur dgn nyenyak sambil berangan naik viva elite sambil pakai baju KFC.


boboiboy!

Ehemm : School over tak seronok langsung kot. aku penat, balik malam. eee penat.

No comments:

Post a Comment