20101230

Banggey Family~

Yesterday was 29 Dec 2010. A day with Bangi Family. tapi this time empat orang je (cehh padahal mmg most of the time 4 org). Aunty, Pakcik, Kero and Me. Destinasi SUNWAY PYRAMID. ada orang tu sangap nak skating. so here we go. Aku gerak around 10.20 and sampai Bangi 10.40. thought I was late sebab dah janji nak dtg 10 something tp taknak almost 11 takut dah sampai Sunway ramai orang. Lagi satu sebab terlajak tidur kat rumah Nash sampai 9.15. hehe sebenarnya baru sampai dari Port Dickson for the batch trip. phewww lotih -.-


entah pukul berapa tah gerak gi Sunway sebab khusyuk menelaah Cendekia J3. Sommat eh tahun ni punya, and ada jugak gambar budak kecik ni tersosat walaupun dah pindah ehehe :)


Sampai Sunway je melilau cari sox world sebab nak beli glove. alasan aku nak beli kat sox world sebab glove yg jual kat atrium tu tak sommat HAHA. alasan khairin? haa itu yg kita taktau. haha semua information board redah tgk. dari tingkat paling atas sampai ke bwh, sian kat aunty. dah sampai LG barulah Kero bgtau "oh yea aku dah ingat kat LG1" *whatthehe* HAHA. masuk sox world, pilih pilih, komen komen, cari harga and oh what, mahalnya. okey batal batal. nak letak balik, oh my terambik kat tempat paling atas. jengket jengket sambil usha khai sambil berkata "ohoi hoi tknk tlg aku ke letak balik glove ni" (dalam hati je), dia tekun melihat glove lagi. and then aunty laughing baru dia sedar. yes aku PENDEK! boleh gelak sekarang -.-


niat sebenar nak pergi sana sebab nak skate. all of sudden ada butterfly dalam perut khairin hik hik. dia tanya aku banyak kali nak main ke taknak. aku ON je. aku pun mana pernah skate atas ice lagi. atas ramp pernah la. so we go to the lift. lift penuh. then Khai cakap jomlah ,tak payahlah. HAHA. memang aku dah agak. ending nye, pergi Bowling.


agak irritating di sini. sebab. PokCik rakam the way I want to throw the ball (gila sejibik translate melayu). tak perasan pulak stail aku pelik. rasa biasa je. btw kasut tu licin kot. nak slide pun cam takut je. lepas kena kutuk style membuang bola, I tried another. and yet, tk menjadi pun. Last2 Kero kata, takpe, baling je ikut style kau. macam perli oh -.- haha


then lunch dekat chicken rice shop. first time oh ! normally kalau dgn dorang kitorang akn makan mcD takpun pizza. hehe. order butter set tu. sedap tapi tak larat nk habiskan. dapat free revive pulak, nasib ada org tolong habiskan.
lepas tu balik. go to Hidayah's house. Kero's collegue. kinda family angkat dia jugaklah. pakai encik GPS lagi. suka bila dengar dia cakap, " turn to your left dude, not my left" lepas tu bila dah nk dekat sampai (tapi tk sampai lagi) dia cakap lagi, like "its ok dude, no need to thanks me, its my job" haha padahal bayang rumah pun tak nampak lagi, kuat perasan betul gajet sekarang.


sampai je kitorg pergi upstairs as Cik Nor (Dayah's mother) bagitau ada org sleepover and one of the name is Zahirah budak Jalil and I was like, "eh itu sedara saya tu". then bila naik atas nampak perempuan itu, yea memang dunia ini kecik. sedara saya dekat rumah orang yang saya tak kenal sgt. connection macam tak berapa ada kena mengena haha. lantaklah. yang penting aku pun dah lama tak jumpa Ira.


by 6 something kitorang chao. hah. penat kot. rasa exhausted semacam. dahlah baru balik PD. went back to bangi. around 7 sampai dah. and then after maghrib aku pun gerak balik. balik ke mana? itu yang kita tak tau. haha pukul 2 pagi baru aku sampai umah phewww what a day. the nice one  :D

1 comment:

  1. lama kn xjmpe aq ? haha. weh , mu jange rayau jaohjaoh cuti nih , klw jmpe suppahiro mu tuh , krmsale kt dio . oke . adioss~

    ReplyDelete