20110210

Tanpa wanita lelaki tiada air tulang belakang~

*bengap gila tajuk HAHA*
tadi mama call. Nashrah pulak nak berhenti KFC. arhh sudah. Semua nak ikut jejak langkah aku.




Ini semua gara - gara lelaki. Demmmzzzz


Belum jadi suami tolonglah jangan control kekasih hatimu overbroad sangat. Orang tu seronok kerja tiba - tiba kau terjah dia. Dan dan tu jugak dia tgh communicate dengan lelaki. Dan dan tu jugak kau nak touching sentap -sentap sampai awek kau call mak dia cakap nak berhenti. C'mon lah, kau ingat Malaysia ni negara kaum sejenis ke? 


Kau tau tak, kau tu dah lah comel dengan Nash. Aku suka tengok tau tak. Aku lagi suka kalau kau jadi kahwin dengan dia. Okey terlalu muda untuk bercakap pasal kahwin. Tapi HEYY , like I care.


Kau tau tak aku tengah angkat ayam pucat dari kuali tadi tiba -tiba mamat Mexico melalak2 suruh aku angkat telefon. Kau faham tak aku patutnya tidur sekarang sebab kejap lagi aku pergi kerja. Kalau aku tak tidur aku jadi tak semangat tak kerja. Kau tau tak, lepas mama call tadi jugak dan dan aku sakit perut. KAU TAHU TAK BETAPA BANYAKNYA EFFECT KAU KE ATAS HIDUP AKU ?????


okey fine. berhenti marah Naquiah. Tak, aku tak marah. Aku geram. Nampak tak kembang kempis hidung aku? CEPAT CAKAP NAMPAK !


Hey Am, takmo la camni. Sudah bertahun (ceh baru setahun) aku setia menemani kau dengan Nash. sehinggalah aku pun berjaya ditemani keh3. Janganlah macam ni beb, muka dah comel perangai pun kenalah comel. Kan dah warn dulu SILA JAGA NASHRAH MOLEK kalau tak JANGAN HARAP NAK KAHWIN. Kau ditemukan dengan Nashrah bukan untuk buat dia menangis 24/7 lagi-lagi untuk buat dia MC @ TAK MASUK KERJA ! Aku fikir dah habis sekolah kau dah tak buat dia menangis. Dia tu dah lah jiwa lembut. Tapi wa tabik la, selembut -lembut dia pun masih kental drive Hilux mahu pun Exora semata-mata nak bawak aku makan Mekdi. Keh3


Tapi apa - apa pun terima kasihlah. Sebab kau aku pun MC hari ni. Weeee~ :D



Ehemm ; Pergi meranggi dengan Nash in order to comfort her :)

No comments:

Post a Comment