20110204

Jangan petik bunga ~


perangai gua memang cam cibai. holyshit, gua memang teruk bhai. rekod hidup gua pun mana cantik bhai. gua ni hidup buangan masa sekolah bhai. jiwa rebel.


gua nampak je tough, tapi hati gua ada taman. lu petik sikit bunga dalam taman gua, habis. lu macam cari nahas dengan DBKL. gua cuba tahan, tu gua senyap. tapi lu bakar gua, habis terbakarlah woi.


takkan nak tunggu gua hempas- hempas botol, hentak - hentak kaki macam baby tak dapat susu baru lu nak puas hati. susahlah macam ni.
mana mungkin gua akan jadi macam ni.


 gua dilahirkan bertahi lalat tiga


penat gua nak larikan diri dari lu, taknak bagi lu tau gua sentap. gua memang tak suka lu atau sesiapa tau gua swing. kalau rasa lu tak salah, jangan tanya gua apa salah lu. lu punya kain, lu jagalah sendiri, tanya gua buat apa. gua bukan kaunter pertanyaan --,


tolonglah. 


tak cool gangster sentap. kantoi dengan lu. busuk ah. jangan busukkan rekod gua sebagai gangster. okey, lu tidur baik - baik. esok pagi lu bangun, lu boleh tepuk tampar gua. gua mesti okey.









jangan petik bunga sudah.

No comments:

Post a Comment