20110206

I'm in love~

salam alaik.
hai. baru dapat hapdet. mana taknya laptop kena bawak balik Pahang. Pakcik tunang. cam biasa, aku jadi insan terbuang jap kat rumah. HAHA


baru balik kerja, setelah 5 hari cuti. sebab apa, ha itu yang aku pun tak tau apasal aku cuti haha. btw, hari tu pergi amik awek balik NS, kat KKB. semangat gila tau aku nak amik kau Kero, pukul 7 aku bangun semata - mata nak sampai Bangi before 9. segala lobang-ngang aku terlanggar. silau kot kuar pagi - pagi camtu. hehe tak ungkit pun. sampai2 aunty mesej suruh tunggu jap. tau dah dorang gi breakfast. tunggu dlm 15 minit then they arrived. Aunty suh makan dulu, ada cekodok. Pokcik yang panaskan. weee~ haha tapi Pokcik pemalas sebab tak buatkan MILO. alasan > Quya boleh dianggap bukan tetamu lagi kat umah ni. LOL -.-


Disebabkan buat saya murka, maka Pokcik kena saman. HAHA *joke* 
masa amik Kero, Pokcik yg drive, lagi sikit nak sampai kem tah apahal tah polis tu, kerek semacam je, waving red flag. We all like..
 "aaa dia suruh kita berenti ke?"

Pokcik ni baik pulak. amik u-turn then patah balik to the polis-kerek-gila. 
"Oh, ingat tak datang balik tadi"
sila baca dengan loghat Kelantan haha

He says. Tengok tu, kerek lagi. Polak lak aku.
"Tau tak apa salah ?"

"Tak tau"

I was like .. nak gelak tengok Pokcik. and the polis-kerek-gila as I realise dia pakai seluar tinggi gila kot. atas pusat haha. opps, terusha. HAHA aku memang kalau orang kerek-kerek ni , aku suka cari point nak dush balik. and Pokcik like.. err arr ... nak kata cuak tak, tapi cam skema tiba- tiba. hehe sory Pokcik :P

for short, alasan kena saman sebab masuk lorong kanan awal sgt. whatthe? boleh eh salah macam tu? the polis-kerek-gila cakap ni tgh Ops Sikap but he really looks like polis CARI MAKAN. wtv, yang penting dah kena saman. tapi dia sempat warn, if saman dibayar before 16 Feb, ada discount 50%. so the saman lebih kurang RM40 jela tinggal. aunty terus semangat nak bayar hari tu jugak ehehe. and Pokcik cakap,

"Laa 40 je"

dia pun terus jadi kerek like the polis.

we went to Low Yat Plaza because Pokcik wanna buy hard disk. Lama lol tunggu. Kesian Rai (Kero's friend who also in NS,a J3 and also my friend), tertido-tido tapi asyik tejaga sebab kitorang sembang2. hehe

after 30 minutes kot waiting, Pokcik datang dengan keadaan yang semput sebab aunty call suruh cepat. I am asking him a question and he looks really semput and funny gilo AHAHA. okey, heading to Bangi, hantar Rai. and Kero nak tukar baju dulu before having lunch. baru je nak amik gambar 2 org bdk NS pakai uniform ronda -ronda KL HAHA. mujur bukan celoreng, kalau tak memang aku dah paksa- paksa korang merayau KEH3 :p

so then, sampai rumah. Abang Azri pun ada, just came back from Johor. Abang Ejal pun dah bangun tido. So kitorang pun bersempit dalam MyVi, and went to Alamanda. Makan Johny. first time oh. okey BATAK jap. HAHA :)

so that was my day. a really good day with my Bangi family. they truly like my own family. thou I got a brother, here I got more brothers and yet, still no sister. HAHA *kero kau jadi kakak aku la ?*

having so much fun there. sometimes when I feel uneasy, tension and depress, I really wanna go there, being with them, gembira sikit. release tension sangat, tapi tulah. beringat sikit family kat Langat ni HAHA.

whatever it is, Ilovemyfamily, IlovemyBangifamily, Ilovethem so much, <3

No comments:

Post a Comment