20101225

Pengantin Tersepit, Salah Pengapit ~

assalamualaikum. hai. sekarang 12.10 pagi. saat2 yang sukar dan rumit buat aku. mungkin sebab ini yang pertama kali. dah seminggu makan dan tidur aku tak berapa nak feeling.


esok dijangkakan jam 12 tengah hari segala marabahaya dan bencana (diklasifikasikan khas untuk aku) akan berlaku. sungguh, aku rasa goyang tak bertali ni. aku rasa siapa2 yang kena macam aku ni mesti goyang jugak. tapi tak mustahil ada orang yang suka. yela, nak jadi lawa kan. persis RATU SEHARI (laa sangat). tayang muka dekat orang ramai -.-


aku dari tadi dah berkira- kira untuk plan dan jalankan something yang boleh mengelakkan aku dari segala menda alah ni. tapi aku kesian pulak kat bakal - bakal mangsa yang akan terlibat ni. atuk, nenek, pakcik ipar, mak cik. dan bla bla bla. Ya Allah, dahlah buat dekat DEWAN BESAR. Ya Allah, Masya-Allah !

aku jugak dah sematkan dalam diri aku (cehh ayat) untuk meneguhkan pendirian dan iman aku yang sudah sedia goyah ini untuk mempertahankan wajahku yang memang dah sedia tak berapa nak Angelina Jolie ni supaya tidak dicacah dan disua dengan apa - apa dan mana - mana jenis bentuk mekap. ye MEKAP harap maklum. okay tapi bedak baby johnson selapis aku nak pakai.

mungkin orang yang baca akan rasa macam "eeww remeh gila" tak pun "bapak ah budak ni gelabah gila" atau "yo yo je dia ni, dah perempuan tu perempuan jela". eishhh lantak koranglah. aku rasa posisi aku sangat rumit sekarang. diibaratkan macam striker Indonesia Cristian Gonzales yang dah kena ugut dengan defender Malaysia Muslim Ahmad untuk final Suzuki Cup Ahad ni. betul2 rumit. 


eh jie, ingat awak pujuk - pujuk kita boleh reda la? ingat kalau awak sayang kita lebih kita okey la? lagi awak kipas - kipas lagi meleleh rasanya. memanglah kita ni cool tapi awak ni kena belajar lagilah skill nak pujuk gangster walaupun kita rasa macam dah okey sikit sekarang. hehe <3

aku cuba nak jadi macam sebelum ni, yang mana aku akan pakai RAMBO je nak redah aci semua tu. tapi en. benda camni bukan boleh main RAMBO. ni orang punya kot, sekali seumur hiduo. weee bapak ah. aku rasa goyang gila. erhh arhhh. ee cubalah faham. tolonglah. tak aman gila -.-


tapi tadi aku dah doa banyak2 semoga esok ada orang lain yang lebih layak atau ada benda lain yang jadi supaya aku akan terkecuali atau dinyahkan terus dari untuk menjadi PENGAPIT.


oh nak tidur dah ni. nak kena cepat takut tak sempat nak berdoa lagi sebab nanti tertido -.-

sekian.
salam gundah gulana -.-'''



Ehemm ; semua orang nak ada buayafriend , aku nak SUAMI lah macam ni ! :D

No comments:

Post a Comment