20101223

THE DAY

Em hai.
Aku pun tak tau cemana nak mengimarahkan blog baru ni. Kero Ameero tu buat lagi lambat dari aku tapi dah banyak pulak dia membebel. ehehe followers seekor sorang pun takda lagi. mana taknya, sikit pun tak hebah kat orang ada blog baru. haha


okey. tadi .
dahlah aku rasa malas gila nak menaip. lagi - lagi cerita pasal tadi. mengantuk kot. penat jadi babysitter. dahla mengadap little fucker focker, haram jadah lah cite tu, sumpah tak best.


esok balik kampung pulak. tah pahal makin dewasa ni aku tak minat betul nak balik kampung. ahh ini semua kerenah birokrasi punya pasal la ni. ada ke suruh aku jadi pengapit? erhhhh warrrrgggghhhh ! sumpah aku frust. eeee tak sanggup. tapi sebab darah dan genetik COOL memang dah sebati dalam pembuluh darah, aku tetap kena teruskan. apa aku boleh buat.

dah lah kena pakai SHAWL. tapi aku tak reti pakai SHAWL @ SELENDANG. aku lilit - lilit hapa pun tak jadi . kan senang pakai tudung sarung terus tu. eee kenapala macam ni. kalau nanti makcik makcik tu nak make up aku, memangla, kalau berani teruskanlaa. aku tengah tak rela ni -.-
sorry aunty . isk3


memang sekarang banyak benda aku nak merungut. aku dah rasa bosan tahap gaban ni. lepas satu, satu. semua orang macam nak kenakan aku. aku memang dah agak dah, SPM over doesn't mean anything for me. everything was the same. nothing change.


life suck. but I was about to change it. adios.

No comments:

Post a Comment