20110612

Macam drama Indon

Hello world !
Nampak macam seronok tapi inside dying. HAHA. aku kat matrikulasi banting sekarang. Tapi for the time being ni, aku kat rumah la. Mana ada mood do nak online atau hapdet blog.
Aku dapat tau pasal matriks ni 5 hari bulan. Dorang cakap keluar 4 hari bulan. memandangkan aku memang tak mengharap matriks, jadi hape aku kisah kan. 


Nak dijadikan cerita, hari tu keluar dgn Razi, Zakiah, Nash dgn Am. Alaa kat Jusco Mahkota Cheras je. Lepak kat Kenny, pastu sambung kat KFC pulak sbb Razi dgn Z nk lepak situ. Pastu online la kejap, bukak group Maahad, tibe- tibe ada kawan post yg dia dapat matriks. Sajelah cek. Tau tak dpt sebab hari tu mana buat rayuan. memang tak nak kan. tiba-tiba dapat, taktau perasaan macam mana. cuma takut mak tau je. mesti mak suruh pergi. seriously taknak pergi sebab, wehh tinggal sehari je nak siap ni.


Tapi sbb anak mak kan, mana lah boleh tahan. bagitaula jugak. sebenarnya nak tau kerja sape ni. mak cik kerja kat bahagian matriks tu, ingatkan dia yang buat. tp dia cakap dia tak buat ape2 sbb aku mmg refuse kan. hmm. end of story, terpaksa la aku pergi. malam tu smpat la shopping jap kat Jusco pastu gi downtown yang tak nune kat depan mines tu. around 11 balik dah. tak semangat gila.


kunci jam awl sebab barang apa pun tk kemas. tp like, emm serius tk sedar ke buat -buat tk sedar. aku sedar pun sebb dgr mak jerit aku dapat UIA. tp itu semua khayalan semata-mata *sigh*


lepas packing semua, mmg haru doo. aku menangis2. cam emo gile. mak push suruh cepat, perhh igt ape ,sng ke nk nk make sure semua dokumen ade. 2 jam je aku buat semua ni. dlm 10.30 gerakla. sesat2 bagai. matrik ni pun satu, signboard pun takde. pahape tah. half way aku drive sebab parents aku mcm tertekan sgt je. Abah polak sbb mak paksa aku gi matriks, mak polak sebab abah tknak tolong pape. Haihh entohlerr. aku dala mengantuk.


sampai around 2 kot. dpt bilik blok polaris, tingkat 4 *sigh*. serius cakap tinggi gila babas, semput doo. mak aku mcm tk puas hati la kan sbb tinggi sbb dgn sakit aku lagi ni. tp aku malas nak tukar - tukar, aku ckp okey jela, bole fit kan badan hehe.


sambung..

No comments:

Post a Comment