20110604

LUAR CANTIK, DALAM BUSUK #1

Hai guys. It has been a long time without post in here. Hari tu blogger gedik nak verify emel bagai. Boleh pule bukak.

Hmm. Life bad. I spend my time to jog in the morning. So I went to Lake Valley with my .. okey mengaku sekarang boyfriend and my sister. He suppose to have a class but he refuse to go because of a reason. He got his own reason. Tapi tk semua orang akan faham.

Pendekkan cerita, ada motor dekat dgn kereta kitorg. Rupenye perempuan tu, senyum sinis. And I was like, HAA MESTI LEPAS NI DIA TEXT RAZI. Yea ,and I am so so right.
“Pergi menggedik boleh, pergi kelas tak boleh, inilah pelajar cemerlang”

Actually, aku memang dah lama rasa tak selesa dgn perempuan ni. Asal jumpa mesej Razi. Asal bertembung kat mana mesej Razi. Even hapdet status kt fb pasal Razi nk belikan Hush Puppies pun dia kecoh kat sekolah. Sampai ada kawan lalu dekat Razi, boleh pulak dia buat drama dgn kawan dia lagi sorang, “weh kau nak tak aku belikan hush puppies?” ASTAGHFIRULLAH ! mmg kesabaran aku kadang-kadang goyahla bila dengar.

Pendek lagi cerita, lepas balas jgn sibuk hal orang (sebab Razi pun dah macam rasa annoying gila kat dia sbb tak habis stalk kami), we start jogging. Thought takda mesej dah dari dia. So foiinee. LEAD OUR LIFE WITHOUT HESISTATION.

Tapi langit tak selalunya cerah. Cehhh, hari tu jugak pergi national library, macam biasa. Study lah kan. But otw tu. Dapat tau dia reply mesej. Bila baca, mmg tangan tk boleh letak kat dada pastu pandang atas. Tak ku duga inilah bahasa seorang perempuan yang aku kenal sangat lama. Yang bertudung labuh, tangan tak lekang pakai arm sock kan.

Weh p0mpuan ko jgan nk menyeb0k hal aq la lahanat.. Ni antara aq dgn abg aq. Bukn ko... faiz uh laki aq n bukn abg aq lah p0mpuan sundal... aq x hamak pun kat razi k0 uh. Dia juz abg aq n mak dia yg suh aq jage dia. Klu x sbb mak dia,aq x hadap dia la babi. Pasal ko dia x g kelas. Sbb ko dia jadi teruk.. WTF la weh .. aq kenal dia dulu dari ko.. so jgn nak gelabah lebih la weh.. Harap jew sekolh agama,tapi tkde salsiah... mentak surt 
brhenti la weh.. X puas hati dgn aq,jmpa laa.. jgn berani nk ckp dlm ensti lah sial.. Aq hilg sbr gile ni..

Macam tu lah. Pastu kami tak balas la. Then masa pergi mines nak dinner, aku pun buka la fon aku. (memang hobi off telefon ni) pastu mesej masuk. Takkan mak pulak kan. Ghupenye dia mesej kat fon aku jugek! Razi suruh balas cakap nak jumpa kat mana sume. Pastu meleret dah mesej sebab mesej dia mmg kalau mak dia baca pun boleh tak mengaku anak kot. (mak dia baik gila oh)
Aku rasa kecewa gila. Habis makan kami terus balik je. Jie pun mcm dah tak okey je. Aku lagilah. Haihh.

No comments:

Post a Comment