20110512

APA KAU NAK SEBENARNYA?

tadi dah type post pasal form 6. tiba - tiba dussshhhh something strikes my heart. AGAIN. serious. sudden, dada aku mcm sakit gila babas.


ini macam paling sakit punya. 1A dapat UIA? Human Science lagi. weyyy, apa kriteria dia nak sebenarnya ni? okey fine ini mmg rezeki masing2. tapi like. 1A, obvious gila wey ketidakrelevannya.


petang tadi jumpa kawan maahad hamidiah. nak pinjam baju kancing , tudung payung tu semua. then dia ckp, "aku tak dapat mana - mana". I was like, WHATTTT? 8A tak dapat mana - mana even UiTM?


kawan abdul jalil. 7A. best student bio pulak. same. tak dapat mana - mana.  


Pastu tadi nak dijadikan cerita, penambah rasa bengang dan sakit jantung. mak balik bawak surat dari letter box rumah lama. an offer. fully scholar. tak tipu punya as my mom call them. boleh gembira la kan sebab sekarang ekonomi family sangat runcing sampai masuk form 6 kan. tapi course ape kebenda tah, bussiness and information technology. honestly, bussiness adalah course yg paling aku nak elak haha. so anggap jela tu surat dari kolej swasta yang lain.


serious aku rasa macam bengang gila sekarang. okey. terima kasih.






Ehemm ; ADUHHHH ! SAKIT JANTUNG AKU !

No comments:

Post a Comment