20110324

Semalam Part I

Assalamualaikum.

Semalam. Aku dapat lesen P. Semalam jugak aku terus bawak kereta. Exora la pulak. Nash punya. Breakfast dengan dia. Makan nasi lemak. makan roti planta. ('wind', bila kita nak makan roti planta sama ni isk3). Nak minum air teh ais. Tapi dia bagi teh yang ada susu pastu ais. Aku selalu fail order air teh. Dah makan dua-dua rasa nak muntah. Nash pun demam jugak. Tapi dia nampak lebih teruk semalam. Terima kasih Nash bagi aku habiskan lauk kau. ekekeke lapar betul aku. Tiba - tiba "Nash biar aku drive balik kang". Nash ckp, "Ye aku percaya kau". Oh first time bawak Proton yang besar tu, Alhamdulillah semua selamat.

Semalam aku bawak motor baru. Motor abang yang aku 'gatal' repair sampai takdok duit di tangan. Kaki tak sampai sangat. Semalam adik request hantar dia kawad naik motor tu. Motor tu lembab walaupun 125cc. paling laju boleh go pun 80 km/j. Adik habis kawad 11.30. 11.20 aku gerak. Sampai sana, tapak kosong. tinggal 3 4 org je budak.

Budak-budak ; "Raihana dah balik" .
Aku ; dengan siapa?
Budak-budak ; dia naik motor.
Aku ; dengan siapa?
Budak-budak ; lelaki. lelaki tu ada ckp pasal lubok kelubi
Aku ; dah lama ke?
Budak - budak ; lama dah
Aku ; (calll mak) Mak , Ana ada dengan mak?
Mak ; Takda. kenapa dia takda ke? kan mak dah kata amik awal - awal bla bla bla
Aku ; Okey (matikan fon ; call abah)
Abah ; kenapa?
Aku ; Adik takde. mak suruh datang amik dia sebb abah ada meeting tadi
Abah ; Oh abah dah suruh Wak Jalil ambik tadi. Pergila pejabat abah
Aku ; Abah mana?
Abah ; Kat klinik ni. Baru habis meeting. Kejap lagi abah datang
Aku ; BAIK =.=

Angkut adik. Balik rumah yang makin hari makin tinggi bukitnya.


Balik terus lari masuk bilik. Bilik air maksud aku. Wek sana Wek sini.


Semalam result keluar. Semalam aku muntah teruk. Aku ulang alik ke toilet dekat 10 kali. Aku batuk. Aku muntah. Aku batuk. Aku muntah lagi. Last -last aku tersungkur jugak dekat kusyen. Aku nampak lampu dinding meluncur ke kanan dan ke kiri. Aku tengok jam. 1.15. 2jam ke aku muntah? Aku pun tidur....

No comments:

Post a Comment