20110320

Iron Lady

hai again. so long huh. tak bukak setahun pun followers increase. hik3. well, I am just coming back from Perak. So sorry IronLady sebab tak jadi pergi main layang - layang. You know, everything was so fast and SUPRISE ! lah sangat. bukan suka sangat. but, what should I do aite. Hm nak janji takut tak dapat tepati lagi. but I hope we can do the thing together in future. Hope u tak ambil hati ye, hehe. Love you bestfriend  :)

Aku boleh rasa life sekarang sangatlah tidak bagus. environment langsung tak menggalakkan dan memberi motivasi yang secukup rasa untuk aku. aku dah pindah rumah. yea, its a Bungalow. many people cakap,  " Kayalah kau pindah banglo ". Abah dia laa kaya. dah pindah rumah nothing change. getting worse adalah. sedih sebab dah takde rumah sewa lagi. I use to live alone. harap faham.

hm. masih di KFC. aku nak berhenti sebenarnya, tapi yang lagi benarnya, hihi. aku tunggu pakai uniform baru. Biru tadika kemas wooo. haha. lagipun bulan 4 dapat t-shirt sempena Birthday atok. alaa, yang berjambang berjanggut bermisai berambut putih tu. tapi ade apetah. CEO dah tukar, so benda ni macam tergendala. btw, gaji bulan 2 sangat meng'teruja'kan. tapi aku dah mula sangat bosan dengang KFC ni. keje baru dah ade, tinggal nak hantar surat resign je. Hope surat kali ni aku hanya hantar sepucuk je, dan tak dikoyak lagi. 

hm. SPM rabu ni kan. aku dah tak rasa ape dah. mimpi pun dapat dah. tak taulah kalau betul macam masa PMR hari tu. rasa macam kerja je rabu ni. tak expect tinggi. senang cerita apa result pun datang jelah. macam aku heran. dah tekad dah. when I was really 18, I wanna leave alone. Everything is up to me. Nobody can change, nobody can control me. 17 tahun hidup dah cukup merana kan, tak salah aite kita ubah to a better life? aku pun ada benda untuk dibuktikan, apatah lagi yang untuk dicapai. aku dah tekad. May be bless.

okay. see you maybe in next month? haha. thanks for still reading my bored little diary. I know. It seems so boring kan? I memang boring. Okay, may you be bless always. 

Wassalam.


Ehemm ; Sangat demam sekarang. 

No comments:

Post a Comment