20110222

Jiwa Kentucky

hihihi. dah lama tak merapu. tak tau nak tulis apa dah.


ini sekadar quick post. lama aku tak tulis sebab pening fikir pasal KFC. mula - mula gila mati nak berhenti. menangis tak payah cakap. tapi RM aku ni pandai sangat pujuk. free - free cheq punya surat resign kena lanyak. dia tak tau betapa sukarnya aku mengarang surat tu. itu pun selepas aku menghupdate status kat fb, 


"nak google surat berhenti"


seperti biasa, family yang tak putus - putus bagi support walaupun jarak memisahkan kami. aicehh. Pokcik siap emel tau dak. hehe kelaka je cheq rasa. tak lama lepas pok cik emel. abang ejal pulak. siap bagi nombor telefon suruh text kalau ada pape. pastu baru tepuk dahi sebab baru teringat, punyala dok tidoq umah dia sikit punya lama, keluar satu family tak payah cite, no Pokcik je aku ada. aunty pun hehe, lepas satu insiden. aku datang Bangi. nak amik laptop kat umah. call Pokcik dia takde. aunty je ade umah. bagi salam macam nak tercabut tekak. aku bukan tak tau aunty watpe. mesti dok layan movie dgn online. perhh pastu baru terpikir nk no aunty. call balik pokcik. haha lawak nye laa. sbb lama sgt kat luar tu tak tau cemana nak bagi aunty dengar salam aku keh3


so konklusinya, aku tetap akan berkhidmat dengan ayam - ayam yang ada. btw, gaji aku dah dapat and sangat menduka citakan. aku pun tak tau lagu mana dia boleh jadi banyak tu. tapi dorang kata epf, socso benda alah kwsp lagi, baju lagi tu pasal duit jadi sikit. 100 bagi mak, 100 bagi abah, 80.25 kat aku. tapi sebab frust, aku bagi je cek tu kat abah. kira gaji pertama aku macam tak dapat jela. tak kisah pun. cincai.


okey. gua masih cashier kfc. bermakna gua masih sibuk forever. HAHA


WSALAM.

No comments:

Post a Comment