20110105

BLACKOUT LA BLACKOUT !

salam . well semalam, 4 Januari dah masuk hari kedua sekolah. bermakna hari ini hari ketiga sekolah . bermakna semalam aku masih menganggur dekat rumah jadi BIBIK full time. semalam adalah hari pertama aku memulakan kerja mulia aku tu memandangkan masa 3 Januari aku tak dapat melaksanakan tanggungjawab aku dengan sempurna sebab GAS HABIS ! yeeee haaaa ! HAHA 


lepas aku bantai sambung tidur sampai pukul 11 semalam, aku pun start buat semua kerja tu dengan selembab yang mungkin. kenapa aku cakap camtu, sebab pukul 1.30 baru aku siap kot. HAHA selooww gilo. usha jap meh,

wooo sucinya

bagi bernafsu sikit nak makan tuang ketchup

hitam legam masak kicap madu ayam

sawi cino tumis biasa

KOYAK. tersungkur saat2 akhir mengangkat telur ke atas pinggan -.-

ovaltine blended slurrpppp

bagi lebih membazir tambah serbuk utk kelihatan lebih bernafsu

tukang masak kena makan lebih 


pastu dah masak dapur habis kecah. asal lepas basuh nak letak barang yang baru dibasuh, benda lain tercampak - campak ke bawah . WHATTHEHE betul. tu yang malas masak tu. dapur kecah habis kecoh. nasib baik semalam masak sedap. abah dah boleh bangga lah kan. kalau tak aku lah yang paling makan hati. asyik - asyik ungkit. 

"PENGAKAP RAJA TAIK KUCING ! MASAK PUN TAK RETI" lalu ditokok oleh emak, 

"KANG MAK HANTAR KAU MASUK HUTAN SURUH BUAT LUNCH HARI- HARI TAU LAH" dibidas oleh saya (tukang masak)

 "KALAU MASUK HUTAN SAPE PULAK NAK HANTAR ADIK PERGI TUSYEN? OH LAPTOP TU BAWAK BOLEH? TAK HABIS REPAIR LAGI" 

DIAM SERTA MERTA :)
hehe . ILOIKEEE ! :D

pastu petang bantai tidur lagi. tengah sedap tidur berjemaah dengan Rafiq mak call. 

"BUDAK TUSYEN MASUK PUKUL 5 ! TAKE OVER KEJAP . AMPANG JEM"

"OKEY - OKEY"

pastu tidur balik .sebenarnya nak tidur sekejap je. BETUL NI, TAK TIPU ! CEPAT PERCAYA ! sedar2 kereta masuk garaj. demzzzz ! celik mata rumah gelap gila. bangun2 je terus keluar sebab takut mak marah. tapi memang mak dah marah. HAHA lepas tu cakap dgn nada lebih tertekan (ke aku menjerit haa tak ingat dah) 

"BLACKOUT LAA BLACKOUT !"

" HAA BLACKOUT ?"

"JAP AKU PERGI REPAIR" nada penuh confident dan bangga dgn ke'terroran' yang ada

serius saya masih belum habis tempoh mamai. istighfar banyak kali sebab sedar ni yang diri masih mamai. japgi tengok rumah tingkat aras meriah berlampu. masuk rumah tusyen, lampu kipas bolah bukak. budak2 dah tunggu kot HAHA. sebenarnya mana ada black out, siapa suruh pergi bantai tidur pintu tutup semua. HAHA sampai sekarang mak tak tahu lagi ni sebab segan nak bagitau HAHA

HAHA okey babai.

No comments:

Post a Comment